Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

 

  

 

Milyen lehetőségeim vannak a csomagok átvételére és mennyibe kerülnek?

Igénybe veheted szerződő futárszolgálatunk, a GLS futárainak segítségét.

Kérheted GLS csomagpontra 890 Ft-ért, sima kiszállítással 990 Ft-ért és utánvéttel 1490 Ft- ért.

10.000 Ft összegű rendelés esetén termékeidet INGYEN kiszállítjuk.

Személyesen Pilisszentkereszten és Csengerben lehetséges ingyenesen, előre egyeztetett időpontban!

 

 

Mennyibe kerül a csomagszállítás?

Amennyiben a GLS futárszolgálatot választod és utánvétellel kéred a csomagot: 1490ft/csomag

Amennyiben a biztonságos Cib Bank fizető terminálon történik előre utalással a termékek kifizetése: 990ft/csomag illetve GLS csomagpontra 890ft/ csomag

Ha a vásárlásod meghaladja a 10.000ft-ot, átvállaljuk a csomag kiküldés díját, így INGYEN van számodra a szállítás!. 

Illetve bizonyos termékek esetén úgy nevezett "Ingyen posta" van, ebben az esetben nem kell számolnod kiszállítási díjjal. Ezt termékenként jelölve van.

 

 

Mikorra érkezik meg a megrendelt termék?

Ha készleten lévő kész terméket vásároltál, várhatóan 24h-48h óra alatt megkapod a csomagot. 

Ha egyedi, személyre szabott ékszert rendeltél 3 nap a várható szállítási idő. Karácsonyi és kiemelt időszakokban, ettől eltérő szállításidő is lehetséges.

Ha S.O.S szükséged lenne az ékszerre, vedd fel velünk a kapcsolatot!

 

 

Miért nem tudom utánvéttel megrendelni a terméket?

Az egyedi készítésű termékek esetében - egyedi betű, név vagy üzenet van a karkötőhöz/ékszerhez rendelve- kizárólag bankkártyás, előre fizetésre van lehetőség, pontosan a termék egyedisége miatt.

A nem egyedi ékszerek esetén van lehetőség utánvétre.
 
 
 
 

Mi van akkor ha meg gondolom magamat?

Abban az esetben, ha kész terméket vásároltál 14 napos elállási jogod van. Ebben az esetben a reklamációs űrlapot kitöltve, az eredeti számla másolatával és a terméket használatlan illetve sértetlen állapotban vissza tudod küldeni cégünk részére, és mi 30 napon belül vissza térítjük számodra a vásárlás  -posta költség nélküli- összegét.

Abban az esetben ha egyedi, személyre szabott terméket vásároltál a vevőnek nincsen elállási joga.

 

 

Szállítunk-e külföldre?

Európai országokba igen, és a posta díja 2100 Ft. Amennyiben igénybe szeretnéd venni vedd fel velünk a kapcsolatot: info@paroskarkoto.hu

 

 

 

 

  

Hogyan adjam meg a méretemet?

 

  Karkötő vásárlás esetén:

Mérd le a csuklódat szorosan a mellékelt képek alapján vagy egy fonallal, amit aztán egy vonalzó segítségével lemérsz, vagy egy mérőszalaggal, és ennek megfelelően add meg a karkötő vásárlása során a csukló méretedet, és mi rá fogunk hagyni annyit, hogy kényelmes viseletet biztosítsunk a számodra.
 

 

 

 
   

  Nyaklánc vásárlás esetén:

Az ábra segítségével válaszd ki, milyen méretű nyakláncot szeretnél. 

 

 

Fémallergiám van, tudtok számomra is ékszert ajánlani?

Igen, több olyan ékszerünk is van, ami egyáltalán nem tartalmaz fémet, illetve fém alkatrészt sem. Illetve a legtöbb esetben anti-allergén, nikkel mentes fémekkel dolgozunk. Ha mégis kétséged van, írj nekünk.

 

 

Van garancia az ékszerekre?

Minden termékünkre - rendeltetésszerű használat esetén - fél év garanciát vállalunk. Bármilyen probléma esetén forduljon hozzánk bizalommal.

 

 

Ha mégsem megfelelő méretet választottam, van lehetőség a cserére?

14 napon belül, a raktárkészletünk erejéig  természetesen van lehetőség cserére, viszont a termék visszajuttatásának költsége téged terhel. Az egyedi, személyre szabott ékszerek esetén, nincsen lehetőség a cserére.

 

 

Van-e ékezetes betűgyöngy?

Sajnos ékezetes betűgyöngy nincsen jelenleg, ezért a feliratos karkötőket csak ékezet nélküli betűkkel tudjuk össze állítani.

 

 

Tetszik a karkötőn lévő medál, de más stílusú vagy színű karkötőt szeretnék, mit tegyek?

Ebben az esetben írj nekünk az "Alkosd meg egyedi ékszeredet!" oldalon és mi megvalósítjuk egyedi elképzelésedet!

 

 

Egyedileg rendelt karkötőt rendeltem, vissza tudom-e cserélni?

Egyedi rendelésű ékszerek esetén (egyedi betűvel, névvel vagy üzenettel készült), nincs elállási jog! De ha ilyen problémád van, keress meg minket és megpróbálunk segíteni.

 

 

Elfogyott egy termék amit megrendelnék, lehet majd újra kapni?

A legtöbb termékünk folyamatosan van készleten, és rendelhetőek. De számunkra nagyon fontos az egyediség, szeretünk olyan ékszereket megálmodni és létrehozni, ami nem jön szemben veled az utcán, és csak neked van, ezért előfordul, hogy egy-egy ékszert csak egyszer gyártunk le és többet nem lehet megvásárolni belőle. Ha kérdésed van még ezzel kapcsolatban, fordulj hozzánk bizalommal.

 

 

Amennyiben egyedi kérdésed van, fordulj hozzánk bizalommal!